Contact

Voor vragen, opmerkingen of andere dingen kunt u het onderstaande formulier invullen of de veelgestelde vragen lezen. We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren.

Contactformulier

Veelgestelde vragen

Mijn bestelling is een cadeautje. Kunnen jullie het inpakken?

Al onze items worden ingepakt als cadeautje, of het nu voor iemand anders is, of voor jezelf.

Ik heb mijn bestelling beschadigd, of verkeerd ontvangen. Hoe kan dit opgelost worden?

Onze excuses dat er iets mis is met je bestelling. Uiteraard gaan we de fout meteen rechtzetten. Zou je even contact op willen nemen met onze klantenservice via het contactformulier?

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of veranderen?

Na het plaatsen van je bestelling, is het helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren. Uiteraard kun je je bestelling retourneren. Voor de voorwaarden, zie verzending & levering.

Heb je een verkeerd adres ingevoerd? Neem zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we het nog kunnen aanpassen voor het wordt verzonden. Houd er rekening mee dat dit niet onze verantwoordelijkheid is. Controleer altijd het adres wat je opgeeft.

Mocht je toch een ander item willen dan dat je besteld had, dan kunnen wij dit in overleg met jou aanpassen naar een product van dezelfde waarde. Stuur dan even een mailtje naar info@studiosalou.nl

Waarom heb ik nog geen verzendbevestiging gekregen?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, verzenden wij automatisch een bevestiging naar het door jou opgegeven e-mailadres. Mocht je geen mail ontvangen hebben, check eerst je ongeweste mail/spam voordat je contact met ons opneemt.

Kan ik achteraf nog een kortingscode doorgeven?

Nee, kortingscodes kunnen alleen ingevoerd worden tijdens het bestelproces.

Hoe houd ik mijn sieraden mooi?

Bij elk sieraad staan verzorgingsadviezen in de beschrijving.

Bewaar je sieraden in een afgesloten sieradendoos, waardoor er geen zuurstof en zonlicht bij komt.

Vermijd contact met chemische middelen zoals crèmes, schoonmaakmiddelen, parfum, zeep, make-up. Doe je sieraden af met zonnen, zwemmen, douchen en sporten.

Een product is momenteel uitverkocht. Komt deze nog op voorraad?

Het kan zijn dat een product niet meer terug op voorraad komt als aangegeven staat dat deze is uitverkocht. Voor actuele restocks kan je het beste onze Instagram in de gaten houden of contact met ons opnemen als je graag wilt dat het item terug in de webshop komt.

Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

Wij verzenden alle bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen. 

In Nederland duurt het meestal 1 of 2 werkdagen voordat PostNL het bezorgd heeft.

PostNL bezorgd post van dinsdag t/m zaterdag. Soms komt het voor dat een bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet bezorgd is. Laat het ons even weten via info@studiosalou.nl of via Instagram, dan gaan we het zo snel mogelijk voor je uitzoeken en oplossen.

Ik ben niet tevreden met mijn aankoop. Wat nu?

Jammer om te horen dat de items niet zoals jouw verwachting zijn. Lees onze retour & terugbetaling pagina om te weten wat je wel en niet kunt retouneren en hoe lang je daar de tijd voor hebt.